fredag 29 mars 2013

En stolt farmor :))))


Hej på er alla.
Å vad jag har längtat efter att göra detta inlägg.
Jag har blivit FARMOR. 
Daniel och Anjelika ville vara först att skriva ut att deras efterlängtade Melissa har kommit. Det förstår man ju, men det var svårt att vänta....hihi.....
Tisdag kväll åkte Daniel o Anjelika in till Näl. Hon hade börjat få lite ont. Daniel ringde mig vid ett-halv två tiden och berättade att det var på gång. Åkte upp till Näl vid halv tre på natten och lämnade grejer till Daniel. Sen var det en låååång natt och dag av väntan. Vid tre tiden ringde Daniel och berättade att jag blivit farmor. Vilken lycka :)))
Onsdag den 27 mars 2013 Kl.14.14 kom lilla prinsessan, 3600g vägde hon och var 49cm lång.







Idag, Långfredag, kom de hem och jag fick hålla mitt underbara barnbarn för första gång. Så otroligt söt och snäll hon är. Hon är helt perfekt, farmors älskling.
Och Anjelika och Daniel är helt underbara föräldre.

Jag fick ett Påskägg av min Annie idag. Tack gumman :))))




Och så är jag jättenöjd med mitt hobbyrum. Större plats nu.
Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill
  elvis






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar