lördag 6 april 2013

Förkyld.

Hej på er alla.
Lördags morron och här sitter jag med världens förkylning.
Tänkte jag skulle gått ut och svängt mina lurviga ikväll, men det får nog vara. Jag fryser, svettas, nyser, hostar, skallebank, näsan rinner och huvudet känns som det är inlindad i bomull.

Men "what the fuck", om hundra år är allt bra och är det inte det så märker jag inget av det ändå.....hihi... 

Sov ganska bra i början av natten, men så hade jag nog "slängt" ut ena foten utanför täcket och vaknade med att Linus dök på den och satte klorna i. Han blev nog lika rädd som jag när jag bara flög upp. Buspojken min :))))


Nu sitter han i fönstret och ser helt oskyldig ut.

Ska vila idag och kanske greja lite med maskinbroderi mönster. Får se vad dagen har att bjuda på och vad jag orkar med.
Ha det gott alla.
Kram Lill

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar