måndag 18 mars 2013

Bluesbandet Flying Home

Hej på er alla.
Ja nu är det länge sen jag gjorde ett inlägg. Det har hänt mycket under den tiden, men jag kan ju inte dra allt här.
Lördag den 9 mars åkte Lasse, Ing-Marie, Tony och jag till Göteborg och lyssnade på Bluesbandet Flying Home. Dom är bara sååå bra. De spelade på båten, S/S Marieholm.
Eva och Stefan kom också, men de hade åkt ned dagen innan.



Måndag var jag hos Mirres mamma Yvette. Vi är båda tokiga i att pyssla så nu ska vi pyssla tillsammans. Jag har gjort en sida för oss där vi lägger in allt vi gör till försäljning. Måste ju bli av med lite för att kunna skaffa nytt material. Vi försöker göra saker som inte finns någon annanstans. Kolla gärna genom att klicka på bilden nedan.


Tisdag körde Daniel och Anjelika mig upp till Falköping.
Har ju en massa pysselsaker kvar där och Daniel fyllde bilen innan de åkte hem. Jag stannade kvar.

Onsdag åkte Pelle, Inger och jag ned till Hjo. Där hälsade vi på Karin och kollade hennes nya lägenhet. Den är så underbart fin. Blev nästan avundsjuk....haha... och närmaste granne var ju fiiiin.....hihi

Karin bjöd på gott att äta. Sen åkte hon med hem till Inger.
På kvällen åkte Pelle och jag dit också och vi åt gott igen, som Inger hade gjort. Det var så himla gott så jag var tvungen att få receptet. Lite vin blev det också.
Fredag packade jag Pelles bil full med grejer och han körde mig hem. Innan vi åkte var jag hos Inger och tog lite bilder på hennes hundar. Till hennes Hemsida.

Ja detta var allt för denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar