måndag 4 mars 2013

Måndag.

Hej på er alla.
Jaha, då sitter man här och försöker få ned ett inlägg. Måndagen är snart över, jag är trött och vill snart krypa ner under täcket. Ska åka till gymmet och träna kl.8 i morron, sen ska jag i tvättstugan.


Helgen har varit fin. Fredag lånade Ulrika och jag Daniels bil. Vi körde Daniel, hans kompis Mattias och Sarah till stan, sen åkte vi till Babylon och lyssnade på Dansbolaget. Inte så mycket folk, men som alltid bra musik. Hemma igen vid två tiden, sen satt Ulle o jag och snackade till kl.03,30.
Blev inte så mycket sömn den natten inte....hihi..... mådde som jag förtjänade hela lördagen. Jaja, that´s life. Man får ta det med ett klackspark :))))
På lördagseftermiddag hade man piggnat till och var "fit4fight" igen. Speciellt efter ett par groggar. Det blev Babylon igen och det ångrar jag inte på. Jag har aldrig upplevd att det var så mycket folk där som då. Flying Home spelade underbar Blues. Dom var bara så himla bra. Träffade Eva, Stefan, Ing-Marie, Lasse o Tony där också. En jättefin kväll. Vi ska åka till Båten (s/s Marieholm) i Göteborg och lyssna på Flying Home igen nu på lördag den 9 mars. Ser såååå fram emot det :)))) (Den 18 mars spelar Flying Home på O´Learys i Trollhättan).


Efter Babylon i lördags åkte Ulle o jag till McDonalds och träffade Eje o några till. Tjötade en stund, sen bar det hemåt. Det var bara såååå skönt att krypa under täcket o krama kudden. Hela söndagen gick i slöhetens tecken och jag kröp ner i sängen kl.20. Inte bra att lägga sig så tidigt. Vaknade kvart i fyra i morse :(
Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill.

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar