onsdag 30 januari 2013

"Spök-katten" Linus.

"Spök-katt"
 Hej på er alla.
Ja så är även denna onsdagen över. Har känt mig ganska pigg idag så kaliumtabletterna gör sin verkan :)) Sov länge idag också....haha..... till kl.13 då Daniel o Anjelika kom och väckte mig. Fast jag hade ju varit uppe på morronen, men kröp ned i "bingen" igen och somnade om. Skönt att sova ut faktiskt.
Annie och jag var över hos Bertil och åt middag. Korv Stroganoff. Det var jättegott.
Så i morron är det jag som bjuder. Då blir det Kalops.
Annie o jag åkte och handlade lite på eftermiddagen. Massor med kattmat o kattsand, så nu har Linus ett bra tag framöver. Köpte en del frukt o grönsaker också. Det tycker jag är gott. Och lite kex och några ostar blev det också.
Linus börjar vänja sig vid Tekla nu och vågar vara i samma rum. Tekla får även lukta på honom, fast han fräser och burrar upp sig, men han står still. Han håller kollen på henne hela tiden, men det dröjer nog inte länge tills dom är "kompisar".

Linus.

Här ligger jag gott.

Zzzzzzzzzzzzzzzz..

Tekla.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill

. elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar