måndag 11 februari 2013

Idag fyller min dotter Rita år.

Hej på er alla.
Idag har Annie och jag varit och grattat min dotter Rita som fyller år.


Jaha, länge sen jag gjorde ett inlägg nu. Vad har då hänt under tiden??....... jo, jag har varit i Falköping. Tjejkväll med Karin och Inger. Så underbart roligt som alltid. Vad jag älskar de båda. Min "mamma" och min "syster". Det var sista gången nu innan Karin flyttar till Hjo. Den 16 går flytten. Efter det får jag åka till Hjo och hälsa på henne.
Passade på att fylla bilen med mina saker också, så nu är det inte så mycket kvar. Vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt, men en del möbler och annat låter jag bli kvar.
Linus har varit hos Bertil när jag var borta och det var sååå skönt att komma hem till honom igen. Nu ligger han i min säng och sover. Den lilla godingen :)))
Jag var nog efterlängtad när jag var borta. Igår när jag kom hem kom Annie o Tekla, Anjelika, Jennie o Lana, sen kom Daniel efter jobbet, (han slutade kl.21.) Idag jobbar han från kl.14.30 tills i morron kl.15. Han är duktig min Daniel :))))
I morron ska jag göra mamma Karins underbart goda fisksoppa med lax, vit fisk, räkor mm. Åh den är bara sååå god och jättebra för mig som inte tål för mycket fett efter GBP. Gör en stor portion för jag får ju middagsgäster.....hihi
Sen får vi se vad mer som händer under dagen. Inga planer just nu, bara det vanliga hushållsarbete.
Ha det gott alla.
Kram Lill

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar