torsdag 3 januari 2013

Redan 3 januari.

Hej på er alla.
Ja så är vi redan på den 3 januari 2013. Tycker inte det var länge sen jag var i Stockholm och firade in 2000, men det är ju 13år sen.... vad fort tiden går.
Vi hade en lugn o fin nyårsafton här. Pelle, Bertil, Annie, Evelina, Jimmy o jag. Jag gjorde tournedå på älgfile, hasselbackspotatis, klyftpotatis och en del annat gott. Sen blev det några groggar med tilltugg...hihi.......

Nyårsdagen blev det inte så mycket gjort, men igår tvättade jag, tog även med Bertils tvätt. Det gick fort och det är så gott när allt är rent o luktar gott.....
Idag har jag gjort norsk, grön ärtstuvning. Mmmmm.... det e gött. Nu har jag i frysen.



Sov dåligt inatt o drömde så konstigt. Det gjorde att jag fick speciella tankar idag och en längtan inuti mig.
Ska krypa under täcket tidigt idag så jag är utvilad tills i morron. Lördag blir det att åka och lyssna på Flamingo i Trollhättan.
Ha det gott alla.
Kram Lill

 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar