fredag 28 december 2012

Julen 2012.


Hej på er alla.
Ja så är julen över och det är snart ett nytt år. Gott när allt blir "normalt" igen...hihi.
Hoppas ni alla haft en fin jul.
Vi hade en underbar julafton med god stämning, god mat och fina julklappar. Det ända tråkiga var att den 23 började det brinna i lagårn hos Pelles föräldrar, Karin o Gösta. Som tur är kom ingen till skada och boningshuset och några andra byggnader klarade sig.

Per-Andersgården.

Stenstorp, Falköping.

Jul i vårt hus...

Högen under granen, bakom fåtöljen och bredvid börjar bli stor.

Jennie myser i soffan innan maten.

Jennie, Kristoffer o Bertil..... väntar dom på Tomten tro???

Min äldsta dotter, Rita.

En glader Pelle (Per-Anders Andersson).

Jimmy med några av julklapparna han fick av Annie, (mössa o silverhalsband).

Årets debutant. Jennies lilla Lana, 10veckor.

Detta va roligt. Min allra första julklapp.

Tekla vill inte gärna vara med på foto...hihi.

Några av julklapparna jag fick....

Mycket gott i denna korgen...skååål... både drickbart, ätbart, "ljudbart" och några smycken...

Klänning o underkjol.

Tavla på mina barn Daniel, Annie o Jennie som Anjelika målat. Fiiiiin. Älskar den. Bara en tavla på Rita o Renate som fattas..., men jag fyller ju år i februari...hihi.

Mammas pojk, Daniel.

Lana tar en paus i Annies knä.


Jaha, sen den 25 var "det roliga" över för min del.
På eftermiddagen började jag må illa. På kvällen började jag spy.... fy sjutton så äckligt. Hela natten höll jag på. Sen körde magen igång och det var inte bättre det :(
Idag är det den 28 och jag mår fortfarande lite illa, men bara lite.

På julafton var det Rita, Annie, Jennie, Pelle, Bertil, Kristoffer, Jimmy och jag. Och så klart var ju Tekla och Lana här också. På kvällen kom Daniel och Anjelika.
Jag fick så mycket fint. 3 par örhängen, parfym, klänning, underkjol, svart bolero, ljusstakar, värmelyktor, en korg full med godsaker, benvärmare/massage, hårblås, konfekt, limpa cigaretter, pengar, blommor, tavla, ja jag kommer knappt ihåg allt.

Klockan tre på natten kröp jag under täcket. Fick sovit gott den natten i alla fall...hihi.... innan "stormen" i magen satte igång.

Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill


 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar