tisdag 27 november 2012

Snart 1'a Advent.

Hej på er alla.
Dags för ett inlägg igen. Går lång tid emellan, men jag tycker aldrig jag har tid numera, konstigt nog :((((
Jag är inte klar med all flytt ännu. "Ekorren" har ju hur mycket saker som helst....hihi..., men jag är "duktig" och slänger eller ger bort. Annie o Jennie har fått mycket.
Jag har funderat på detta med porslinsmålning också. Målar ju aldrig numera. Tror jag ska sälja brännugnen och allt annat. Vi får se.
Var en tur hos Jennie. Hon har målat om och tapetserat. Herregud va duktiga mina barn är... Jag ser ju på dom som barn, men de är ju vuxna...hihi
Mitt storarum.....

och mitt sovrumsfönster.

Här har jag börjat julpynta fönstren. Lite svårt för jag har ju de mesta julsakerna kvar hos Pelle, men det får bli som det blir iår....hihi...... Jag får väl hämta en del snart, fast han kommer kanske till helgen. Då kan han ta med det viktigaste. Sen ska han ju fira jul här. Kanske även hans son, Jimmy :))
Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Återkommer snart.... jag lovar...hihi.
Ha det gott alla.
Kram Lill.
  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar