måndag 5 november 2012

Linus fick ny leksak.

Hej på er alla.
Ja då börjar jag komma i ordning i den nya lägenheten. Bertil, Daniel, Annie och Jennie har hjälpt mig mycket. Bertil och jag turas om att göra middag. En dag hos han och en dag hos mig. Annie och Jennie äter hos oss också.
Jag har ju inte fått med mig alla grejer från Tiarp, så Bertil och jag åkte upp idag, måndag, och hämtade lite mer av det som jag behöver mest. Stack inom Inger en snabbis och sa hej. Så roligt att se henne igen. Saknar både henne och Karin.
Väl hemma igen så gjorde Bertil sen middag....hihi..... fläsklägg med pepparrotssås o potatis. Underbart gott. I morron bjuder jag på fläskfilé mango.
Köpte en leksak till Linusen min och den gillade han. Han leker som bara det.


Ikväll gick jag ut med Annie och Tekla. Gott att komma ut lite och gott att träffa Tekla. Nu ska jag strax gå och krama kudden. Sover så gott här. :))) Och länge.
Ha det gott alla.
Kram Lill
  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar