torsdag 29 november 2012

Snö och kallt.

Hej på er alla.
Jaha, gick upp tidigt och tänkte jag skulle göra ett inlägg innan dagens bravader..., men "icke sa Nicke". Internet bara krånglade. Kunde inte göra något. Tuggade, tuggade. Å, jag blir vansinnig när det krånglar :((( Jaja, här kommer ett inlägg i allafall.
Snö har vi fått inatt. Bilarna är helt vita. Ja det är ju inte så mycket och det kommer säkert försvinna snart, men det är kallt.
Utanför mitt sovrum.
Igår var Annie och jag ute och handlade lite. Annie skaffade sig en divan-soffa och jag en säng till. Det ska bli skönt att få en dubbelsäng igen...... hihi...... ifall man får Herr-besök.
Så har jag hållit på att julpynta fönstren, men det blir inte som jag brukar. Har ju inte alla mina grejer här ännu, men det duger. Varit i tvättstugan också. Skönt att få allt rent.
Köksfönstret.

Köket igen.

Storarummet.

Fick ett telefonsamtal från Inger igår. Så underbart att prata med henne igen. Saknar henne o Karin. Ska bli roligt att träffa dom igen. Och i morgon ska Ulrika o jag till Babylon igen och "svänga våra lurviga".
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill
 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar