onsdag 3 oktober 2012

Thats life.....

Hej på er alla.
Regn, regn o åter regn. Inte ens Linus vill gå ut, f.n, ska det aldrig ta slut? Blir så trött på det dåliga vädret och den dåliga sommar vi haft.... :((
Hoppas nu bara att vintern blir lika mild som förra året. Ja ja, inte mycket vi kan göra åt det.
Nu närmar sig flytten med "sjumilastövlar" ....hihi.... bara 28 dagar kvar. Nedräkningen har börjat. OOO jag längtar. Ska bli så skönt att slippa bo i kartonger. :)))) Min ända oro är Linus. Klarar han bli innekatt???? Ja, det måste han. Vill inte vara utan honom och han kan absolut INTE gå ut där. Han är min lilla älskling. Så god o underbar o så himla "mammig". Följer mig vart jag än går.
Min underbara Linus.

Ja idag har jag upptäckt att en jag trodde brydde sig om och var min vän, inte alls var någon vän. Bara en egoist. Ja ja, thats life....hihi.. Inte gråter jag, inte. Fast jag trodde faktiskt vi var vänner, men jag ska inte ta skulden för att den personen mår dåligt. Jag har nog med mitt eget.
Älskar grönsaker o frukt.
Var och handlade en massa "god" mat som jag bara älskar. Grönsaker...nam nam.... Det är det bästa jag kan äta nu. Och det är såååå gott. Och lite kött till, som en halvblodig biff, mmmmm, gott.

Snackade med mina underbara flickor, Jennie o Annie idag. Annie fyller år den 11 o Jennie fyller år den 30. Åker ner till helgen så kan vi fira tillsammans i förskott. Behöver uppleva lite roligt nu och "glömma" den tråkiga person som utger sig för att vara min vän.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar