fredag 5 oktober 2012

1000kr till Rosa-Bandet.


Hej på er alla.
Ja så är det fredag igen. Va dagarna går fort. Hoppas ni alla får en trevlig helg.
Själv åker jag till Vänersborg idag. Ska träffa mina underbara barn. Tar med mig kräftor o lite annat gott. 
I morron, lördag, blir det Ljusfestivalen i Grästorp med Ulrika, Annie o kanske Jennie.  Är det inte bra där så åker vi till Babylon i Trollhättan. Det ska bli så roligt att komma ut lite o få "svänga dom lurviga"...... hihi...
Ska packa bilen full med lådor innan jag åker. Dumt att åka med tom bil nu när flytten är så nära. Ställer dom hos Annie eller Bertil. 
Innan jag åker ska jag ned till Inger o hjälpa henne lyfta in sin nya TV.  Igår var jag hos henne två gånger under dagen och rastade hundarna. Hon satt på djurkliniken hela dagen med sin ena hund som skulle ha bebisar och som hade problem med att föda. Det fick bli snitt tillslut. Det blev 11 valpar, fast två överlevde inte, så nu är dom 9st små, gulliga bebisar. 
Passade på att ta ett foto på lilla Stella som föddes 23juni 2012.



Så vill jag även be mina läsare att läsa o dela detta:

DETTA INLÄGG SKÄNKER 1000KR TILL ROSA BANDET.



Hej! Jag kan glatt meddela att tack vare www.provabingo.se så skänks 1000kr till Rosa Bandet bara pga detta inlägg! Hur grymt??
Dessutom så kan ni vara med och göra skillnad!
För varje blogg som länkar www.provabingo.se i ett inlägg och informerar om denna insamling och sprider den vidare så skänker dom 50kr till Rosa Bandet!
Det du behöver göra är att få med deras länk och sen skriva i kommentarer (Inte kommentera på min blogg)utan kommentera på denna länk : http://sassys.se/2012/10/04/detta-inlagg-skanker-1000kr-till-rosa-bandet/  att du har gjort inlägget, så Provabingo vet hur mycket pengar dom ska skänka.
Så om du sprider detta vidare så måste MINA & dina läsare anmäla sitt inlägg i kommentarer i denna blogg som jag länkar till här: För att underlätta kan ni se till att få med denna länk det är ditt kommentarerna ska :http://sassys.se/2012/10/04/detta-inlagg-skanker-1000kr-till-rosa-bandet/
Ifjol hade dom en liknande kampanj som resulterade i 20.000kr till Rosa Bandet och Bröstcancerfonden, det ska vi slå i år! Var med och hjälp oss hjälpa Rosa Bandet!

Så kom igen nu alla mina underbara Läsare & Blogga om detta & kommentera att ni bloggat om detta i länken som jag har ovan så hjälper vi till att göra lite skillnad =)
Alla kan inte göra allt men alla kan göra något =)




Kram Lill


  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar