fredag 19 oktober 2012

Nedräkning. 10 dagar kvar.

Hej på er alla.
Ja då är det fredag igen o en kommande helg. Denna helgen ska jag bara vara hemma o mysa. Bara det kunde sluta regna hela tiden. Inte ens Linus vill gå ut.....
Och nu är nedräkningen i full gång...hihi.....10 dagar kvar. Tjohoooo...... Vänersborg, here I come.

Packlådorna är många nu, ändå har jag kört ned en del. Fy vad mycket man har. Slänger så mycket jag kan, men det är mycket kvar ändå. Jag är ju pyssel-tokig och har så mycket pysselgrejer. Både till porslinsmålning, glasmålning, maskinbroderi, motiv på ljus och massa annat. Vill ju inte slänga något av det :)


Så håller jag även på att sticka lite emellanåt. Till mitt kommande barnbarn. Så roligt med alla de små, söta plaggen. Ja, detta var bara ett kort inlägg. Nu ska jag göra lite god mat så Pelle o jag kan få något i skrotten...hihi.... Sen blir det en liten grogg. Så får vi se vad kvällen mer har att bjuda på.
Ha det gott alla.
Kram Lill.

 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar