tisdag 23 oktober 2012

6 dagar kvar.

Hej på er alla.
Fy vad jag är trött på att packa...... flämt, flämt...... när jag trodde undervåningen var klar så upptäckte jag att det var två skåp med kristall o Elvis prylar kvar. Ja, ja..... bara att ta fram fler banan-lådor och tidningar och börja packa.

Linus går här o skriker o vill ut. Undrar hur han ska klara av att flytta till lägenhet. Återstår att se. 

Måndag den 29 hyr jag en kärra, sen åker vi ned till Vänersborg med så mycket som möjligt. Får nycklarna kl.16. Tisdag den 30 kommer Daniel o hans kompisar hit med kärra. Då blir det alla möbler. Hoppas bara att det inte regnar.
Oj, vad jag ska vara glad när allt är på plats, men skoj ska det bli att göra i ordning i lägenheten. Det är bara flytten jag fasar för. Sikken tur att jag har mina barn som ALLTID ställer upp. De är guld värd.

Nej nu ska jag fortsätta en liten stund till. Sen ska jag titta på "Halv åtta hos mig". Tycker det är ett bra program.
Ha det gott alla.
Kram Lill.

 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar