tisdag 16 oktober 2012

Mitt barnbarn i magen. Fest på Knorren.

Hej på er alla.
Ja nu är det redan tisdag. Huj va dagarna går fort. Flytten närmar sig med stormsteg...hihi. Nu får man packa det sista så allt är klart.
Åkte ju ned till Vänersborg i lördags, till Annie. Hon, jag, Evelina o Ulrika åkte till Knorren på fest. Det var skoj. Dansbolaget med Tony o Bert spelade. Härlig musik. Dom får det att svänga om dom lurviga. Tack Eva som bjöd mig.
"Fit4Fight". Innan festen.

Hos Annie. Klar att åka.

Dansbolaget, Tony o Bert.

Dom är så duktiga o spelar så det sprätter i bena.

Några av gänget.
Var hemma vid två tiden på natten och kröp under täcket med en gång. Trött o lullig.... o lycklig :) Dagen efter var man ganska så ség. Gick över till Bertil och gjorde middag där till oss alla. Kycklingfilé och vildsvins-pannbiffar. Det var gott. Bertil fyllde ju år så jag stannade kvar och spelade bingo lotto. Något jag inte gjort på år o dag. Fast vinsten uteblev. Ett enda nummer från en Volvo, 22 kom istället för 23, ja ja... that´s life. Inget att gråta över. Bättre lycka nästa gång kan man ju hoppas. "Har man god tro och stora fötter kan man gå på vattnet....."
Måndag körde jag Annie o Jennie till stan, sen träffade jag Daniel o Anjelika och fick se foto på mitt lilla barnbarn som kommer i slutet på April. Å det var underbart.
Mitt barnbarn i magen. Så underbart att se.

 Uch, måndag vaknade jag med en vagel i ögat o en stooor påse under ögat. Lika stor som en tomtesäck... hihi.... bara klapparna som fattades. Nej, skämt åsido, det känns inte bra. Hoppas den snart går över, vageln altså.
Detta var allt för denna gång.
Nu ska jag gosa lite med min Linus. Han har saknat mig när jag var borta o är jättekelen. 
Ha det gott alla.
Kram Lill


  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar