torsdag 11 oktober 2012

GRATTIS ANNIE o Grattis mig själv som ska bli farmor :)))

Hej på er alla.
Först vill jag säga GRATTIS till min underbara dotter ANNIE som fyller 24år idag.

Sen vill jag även berätta att jag ska bli farmor i mars-april. Å va jag längtar. Daniel o Anjelika har inte velat säga något offentlig förrän nu. Nu är ju de första veckorna över. Jag har ju vetat detta och har börjat sticka o virka till den lilla
.

 Helgen som var åkte jag ned till Vänersborg. Lördag var vi på Babylon i Trollhättan. Jennie, Kristoffer, Annie, Ulrika o jag. Det var jätteroligt att komma ut en sväng...hihi. Träffade en del av mina underbara kompisar också och blev bjuden på fest till helgen. Det ska bli skoj.
Vodka o Cola är inte fel...hihi... mums.

 Igår var jag hos Inger och hjälpte henne koppla in sin nya TV. Passade på att ta lite foton på de nyfödda valparna. Idag är dom 1 vecka gamla. Inga ögon ännu, men så jätte söta.





Inger har ju Higstones Labrador Kennel. Kolla gärna på hemsidan ni som är hund intresserade.

Klicka på bilden så kommer ni dit.

Igår kokade jag en stor kastrull med hundmat till underbara Tekla. Rådjur o ris. Det tycker hon om.
 Ja idag händer inte så mycket här. Kanske syr lite.
Ha det riktigt gott alla.

Kram Lill


  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar