måndag 29 oktober 2012

GRATTIS med födelsedagen i morron Jennie.

Hej på er alla.
Ja nu har jag börjat flytta. Fick nycklarna till lägenheten idag. Pelle o jag körde ned med en kärra full med lådor och annat. Det gick jättebra. Mina barn, Daniel, Annie och Jennie hjälpte till att lasta av. Bertil kom också. Det tog under en timma att få av allt. :)))
I morgon kommer Daniel och hans kompis Johnny och kanske Jennie och hämtar möblerna. Sen fyller jag min bil med TV, tavlor och Linus och åker ned.
Min underbara Jennie fyller år i morgon också. Stor blir hon min "minsting".....hihi.... hela 22år. Grattar henne nu för jag hinner nog inte göra något inlägg i morgon. Kanske på Facebook bara.

Idag är både Pelle o jag trötta så det blir snart att krama kudden.
Sen dröjer det lite innan jag får mitt Internet i lägenheten. Dom lovade till den 1 november, men det återstår att se.
Ha det gott alla.
Kram Lill.


  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar