tisdag 11 september 2012

Kräftskiva hos Pia o Olle.

Hej på er alla.
Long time no seen...hihi.... men nu är det dags att göra ett inlägg igen.
Här går allt sin gilla gång. Jag bara väntar på 1 november då jag får min lägenhet i Vänersborg. Allt står liksom still här nu. Packat ned det mesta av mina saker så jag lever typ i lådor...haha.
I fredags åkte jag ned till Annie i Vänersborg. Så underbart att träffa mina barn, Annie, Daniel o Jennie igen. Lördag åkte Annie, Jimmy o jag till Trollhättan på kräftskiva hos Pia o Olle. Det var jätteroligt. Lite lekar fixade Anki Bagge och musik blev det av Dansbolaget o Tony Hellström. Ja även Mirre tog en trudelutt. Hon är jätteduktig. Vi var hemma igen hos Annie vid 01.30. Då "stöp" jag i säng och "svimmade" av. ..hihi.... kramande kudden :)














Söndag gjorde jag middag till Annie, Jennie, Daniel o Bertil. Vildsvins-karré.
Sen åkte Annie o jag ut och plockade lite svamp. Blev inte så mycket, men skönt att komma ut. Åkte hem till Tiarp ganska sent, så det var mörkt. Annies lilla katt, Bebis, åkte med mig. Linus och hon går jättebra ihop. Dom leker och busar.
Ja detta var allt  för denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill

 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar