torsdag 30 augusti 2012

Sista tipspromenaden för i år.

Hej på er alla.
Ja så är man mitt i veckan. Lilllördag. Altså onsdag.
Karin, Inger och jag var på Ålleberg idag och gick tipspromenaden, sen åkte vi hem till Karin och åt jättegod mat och drack lite rödvin. Det var som alltid så mysigt att umgås med dom. I morron kommer Inger hit och vi ska lägga in foton jag tagit på hennes hundar. De ska in i någon bok och måste vara inne innan den sista augusti.
Ingers hund Elsa.....

.....och Isak.

Sen åker jag till Vänersborg i morron kväll eller tidigt fredag. Sover hos Annie. Det ska bli underbart att träffa henne, Jennie och Daniel igen. Ja och även min goa Rita. Jag känner mig lite ur gängorna nu för tiden. Kanske för att jag väntar på att flytta. Nu står liksom allt still och jag har inget hem längre. Allt är rörigt med alla packlådor och säckar. Det ända "goda" i mitt liv just nu är lilla Linus och mina barn. Och min underbara vän i Småland. Ska åka dit i september och ser så fram emot det. Mår väl också lite dåligt för att jag fick reda på att en god vän till mig hittades död i soffan för tre dagar sedan. Det är så ofattbart. Vad fort livet kan ta slut :( Sen finns det en som skäller på mig över små bagateller. Inget viktigt, men jag blir ledsen ändå. Man kan ju inte vara alla till lags, eller hur??? Nej nu ska jag gå och lägga mig och krama kudden. Känner mig ganska trött.
Ha det gott alla.
Kram Lill.


 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar