torsdag 20 september 2012

Hosta o skallebank.

Hej på er alla.
Vilken jävla förkylning jag åkt på. Hostar så revbenen känns som stora blåmärken...hihi. Ont gör det i allafall. Och skallebank till tusen har jag. I drygt en vecka har jag haft det såhär. Har testat både halstabletter o annat, men inget har hjälpt. Så idag åkte jag in till Apoteket och de rekommenderade Nipaxon. Redan efter första gången hjälpte den. Kanonbra. Värd sina 114kr.
Testat alla dessa o lite till, men inget hjälpte förrän.....
 
............jag testade denna. Kanonbra.

Jaja, om hundra år är allting bra och är det inte det så märker jag inget av det ändå...hihi.... 

I morron åker jag till Långhult. Det ska bli skoj. Blir borta ca en vecka. Tar med mig symaskin o lite tyger så kan jag sy nya gardiner till lägenheten. Flytten närmar sig med stormsteg. En månad kvar. Jippie. Mycket att planera innan. Elavtal, hemförsäkring, bredband mm, ja allt som hör till. Och så vem som ska köra, kärra eller liten lastbil. Tur jag har mina underbara barn i Vänersborg. De har lovat att hjälpa mig.
http:// lillnilsbakken.bloggo.nu

Så har jag faktiskt öppnat en blogg till. Gått länge och funderat på det.... hihi... nu tänker ni säkert "jaha, varför??, hon bloggar ju så sällan numera". Ja det blir inte ofta jag bloggar nu, men det händer så lite här. Har liksom inget att skriva om. Det blir nog bättre när jag flyttat. Jo, tillbaka till min nyöppnade blogg. Efter min Gastric Bypass har jag ju svårt med söt o fet mat. Jag har testat att göra en del egna recept som jag klarar bra att äta. Sen handarbetar jag mycket. Tänkte att jag skulle skriva om detta, men det blir bara inlägg om mat o hobby. Allt annat får ni läsa om här.
Försökte göra en ny blogg i blogspot, men det gick inte eftersom jag redan har en där.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill.

. elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar