söndag 26 augusti 2012

Linus i lådan...haha...

Hej på er alla.
Så är det söndag igen. Vad dagarna går fort. Idag är det grått ute och det har regnat. Nu hoppas jag solen tittar fram utpå dagen. Förra veckan var jag och hämtade 15 bananlådor en dag och 10 bananlådor en annan dag, så nu har jag att packa i. Sorterar och slänger efterhand som jag packar. Har ju tid på mig...hihi... 2 månader. Fast tiden går fort och plötsligt är det dags att flytta in. Jag ska sy nya gardiner till lägenheten innan jag flyttar tänkte jag. Så är det klart. När jag nu får "tummen ur". Det är så mycket annat att göra hela tiden. Å vad jag ser fram emot att kunna träffa mina barn oftare. Och mina kompisar.


Oj vad det blixtrar .... jag vill ju sova.

Min lilla Linus har blivit så stor. Och så underbart god. Han följer mig vart jag än går. Han är precis som en liten hund...... goingen :))) Han älskar att vara ute och leka o busa. Kommer springande in som en tornado och sen ut igen. Undrar hur det ska gå för honom att flytta till lägenhet och bli innekatt. Han tycker om att lägga sig i en bananlåda och sova. Där kan han ligga i timmar.


 Så har jag något jag är så jätteglad över. Fast vad det är får ni reda på sen.

Ha det gott alla.
 Kram Lill


  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar