fredag 6 juli 2012

Semester i Danmark.


 Hej på er alla.
Nu får jag försöka göra ett inlägg igen. Jag har varit på semester från onsdagen den 20 juni tills måndagen den 2 juli. Åkte först ned till Bent i Långhult utanför Ljungby. Fredag åkte vi till Danmark.
Bents syster Bente fyllde 70 år så vi skulle på hennes fest på Snaptun Färgegaard på lördag. Fredag var vi och lyssnade på Peder Pedal Band där Bents son är sångare. Skriver inte så mycket utan berättar genom foton.....


Bent skålar i bubbelvatten....hihi

och jag med.

Bents underbara hund, Luna...

Som älskar att bada.

Här är vi på väg mot Öresundsbron.

Första stopp var på Fikret där Peder Pedal Band spelade. Bents son, Jens, är sångare.

Dom var jättebra och jag trivdes gott.

Benny Dalgaard, gitarist.

Bents barnbarn Mikkel, (Jens son), serverade.

Vi sov hos Bents son Kim. En underbar kille.

Kim med Luna på första rast mot Snaptun Färgegaard.



Utanför vårt hotellrum.

Hotellet.
Såhär fint var det dukat till fest för Bents syster, Bente, som fyllde 70 år.






Nu drar festen igång.


Bent Leif Larsen.
Bent o Jag på festen.
                                        

                                      
På väg från hotellet.

Hamnen vid hotellet.


                                       
Från Snaptun åkte vi hem till Bente och sa hej då.


 Om jag skulle berätta och lägga ut bilder på hela resan skulle inlägget bli jättelångt. Fortsätter i nästa inlägg istället.

Ha det gott alla.

Kram Lill
  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar