torsdag 31 maj 2012

R.I.P Morbror Willy.

Hej på er alla.
Dags för ett inlägg igen, eller hur? Långt mellan varje gång nu.

 Först vill jag beklaga sorgen och förlusten för min kusin Monica, Tante Inger-Johanne och alla dom andra. Morbror Willy i Canada dog idag. Synd jag inte hann träffa honom igen innan. Länge sedan jag sett honom. Han var ett stort stöd då min man Kjell var sjuk och dog. Morbror Willy ringde mig flera gånger och mailade mig.

                            R.I.P Onkel Willy.

Idag åkte Karin och jag till PA's i Falköping och handlade lite. Det var trevligt. Sen sydde jag på min klänning. Gjorde ett framstycke med smock. Det blev jättebra och var roligt att sy, men tog lång tid. Kjolen blir ju med Betty Boop motiv på. Hoppas den blir bra. Ska fortsätta sy i morron.
Nu är det dags att krama kudden.

 
Ha det gott alla.
 Kram Lill


 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar