söndag 13 maj 2012

GRATTIS Daniel. 25år idag.

Hej på er alla.
Klockan är 6 på morronen och jag har varit uppe i snart två timmar. Solen skiner helt underbart och jag tänker passa på att greja ute. Man vet aldrig när det börjar regna igen.
Igår var jag hos mamma Karin. Vi åt jättegod mat, potatisgratäng, rostbiff och broccoli. Till det blev det rödvin. Vi hade jättemysigt och bara slappade och snackade.....
Å vad jag älskar henne. Hon är underbar.

Det har inte hänt så mycket här som är att skriva om så det blir inget långt inlägg.

Tänk idag är det 25år sedan min älskade son, Daniel föddes. Kl. 17.09 på Östra Sjukhuset i Göteborg. 51cm lång och 4210g "tung".
Han var helt underbar från första början och det är han fortfarande.


Lycklig var jag även om det gjorde ont.

Underbara Daniel. Sååå söt.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill.

elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar