tisdag 15 maj 2012

Jag har bestämt mig :)

Hej på er alla.
Ja nu är det redan 15maj. Vad tiden går fort. Och här sitter jag och "ruttnar" bort i min ensamhet......hihi....... Dags att göra något åt det nu.
Nej, skämt åsido..... nu har jag bestämt mig. Nu vet jag vad jag ska göra. Jag måste börja leva igen. Har ju bara ETT liv och jag vill att det ska vara bra. Så mina kära, here I come :)))))

Jag sov dåligt inatt och gick upp strax innan kl.03. Ska nog försöka sova lite igen innan jag ska iväg. Ett par timmar på örat gör nog gott....haha.



Min lilla Linus följer mig hela tiden. Han tycker om att sitta på min axel. Inte så lätt att skriva då, men allt för lilla goingen. Tur jag har honom annars hade jag nog glömt av hur min röst låter :))))
Ulrika ringde mig igår och vi snackade i nästan två timmar. Vi ska träffas till helgen och ut o svira. Det ska bli jätteskoj. Ser fram emot det.

Dom har ändrat på inställningarna på Blogspot och jag gillar inte det nya sättet att göra inlägg. Tycker det var bra som det var förut. Det får ju gå, men det är konstigt att så fort något fungerar bra och man lär sig det riktigt, DÅ ändrar dom. Hmmmmm......
Ja ja, om hundra år är allting bra. Och är det inte det så märker jag inget av det ändå.

Det var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


 Kram Lill.


  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar