onsdag 11 april 2012

Påsken blev jättefin.

elvis

Hej på er alla.
Ja så är påsken över och den blev så helt annorlunda än vad jag trodde från början. Så underbart fin. Annie, Tekla och Pelles son Jimmy kom hit lördag. Jimmy åkte hem vid halv ett på natten och kom tillbaka dagen efter.
På kvällen åt vi räkor och kräftor, tittade på tv och tog en grogg. Även Jimmy sov över här.
Jag vaknade tidigt och gick ut med Tekla så Annie kunde få sova. Å vad jag älskar Tekla. Hon är underbar den lilla, goa gumman. Fast hon äter som en häst som det sägs...hihi. Konstigt att hon inte rullar.


Tekla "vaktar" när mamma duschar.

Vätterkräftor, jättestora och så goda.

På eftermiddagen kom Daniel och Anjelika. Det var så roligt att träffa dom. Annie o Tekla åkte med dom hem igen. Saknar dom alla.
Jag är fortfarande sjuk och det är inte roligt. Pelle åkte iväg och köpte tabletter till mig igår så nu mår jag lite bättre.
Snön är borta nu så nu får man hoppas det blir lite sol, så jag kan greja ute så fort jag mår bra. Längtar till att göra det sommarfint. :))
Nej nu ska jag krypa under täcket och få mig lite sömn.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar