lördag 7 april 2012

Glad Påsk alla.

elvis

Hej på er alla.
Ja nu är det dags för ett inlägg igen.
Här har inte hänt så mycket, annat än att jag har och är sjuk. Tredje dagen nu. Bättre, men inte bra. Jaja, thats life....hihi.



Ja så är det Påsk då. Glad Påsk till er alla. Hoppas ni har det fint med målning av ägg, god mat och sammankomster med familjen.
Här firar vi inget och det är väldigt nytt för mig. Har ALLTID firat högtiderna, men jag har inget att säga till om numera. Undrar hur det hade varit om det var något som het "Båtarnas Helg" eller "Fiske Helgen".... hihi....... eller kanske "Jägarnas Helg" eller "Älgens Helg"????
DÅ hade det nog firats här också och jag hade fått "hänga" med på det även om jag "don´t gives a shit"
Jaja, så är det. Kanske firar jag Påsk nästa år någonstans.
Idag känner jag mig lite ledsen, ensam och uttråkad. Saknar mina nära och kära, trött på att vara sjuk och trött på snön som kom. Fast solen skiner så den blir nog inte långvarig.
Nu har vi fått det nya bredbandet här också, så nu har vi 100Mb. Mycket bättre.
Ja det var allt för denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar