tisdag 24 april 2012

Ett kort inlägg bara.


Hej på er alla. Tisdag igen. Veckorna bara "rinner" iväg.
Fredag åkte Pelle och jag till Vänersborg. Där hämtade vi Annie och Jennie och åkte upp till Brunnshult. Pelle städade ute och vi andra städade inne. Musskit var det överallt så det kommer nog snart bli mer, men nu är det städat i allafall. Inte lätt när man inte hade vatten eller el, men det gick. Många flaskor med Cilit Bang gick åt. Svinkallt var det och stackars Pelle som städade ute fick sätta sig i bilen ibland och värma sig. Nu är det bara Bertil som ska hämta lite av sitt som ska till Campingen.
Men nu är nycklarna lämnade till mäklaren i Mellerud.
Pelle och jag var hemma halv nio på kvällen. Helt slut. Det blev till att krama kudden tidigt...hihi..
Lördag åkte jag ned till Vänersborg igen och träffade mina underbara barn. På kvällen blev det Babylon i Trollhättan. Det var ganska mycket folk och det var roligt där. Träffade även en gammal kompis jag inte sett på flera år. Ulrika.
Mio kom och hämtade mig när det var dags att åka hem. Stack även inom på festen där Annie och Jennie var.
Just nu är det så soligt och ett underbart väder här. Ska nog passa på att gå ut en sväng och greja lite. Bara skallebanken vill ge sig....hihi... har för mycket att tänka på just nu.

Ha det gott alla.

Kram Lill
elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar