onsdag 18 april 2012

Gomorron.

Hej på er alla.
Kl. är strax efter fem på morronen och jag har varit uppe sen kl. fyra. Kunde inte sova längre, men får nog krypa ned igen en timma eller så.
Onsdag redan. Vad veckorna går fort. Och vilket väder vi har haft i det sista. I ena ögonblicket skiner solen, i nästa snöar det, sen regnar det, sen är det sol igen. April ja, lika ombytlig som en man....hihi
Jag har i alla fall fått gjort lite i trädgården. Passar på att vara ute så mycket som möjligt. Det är så otroligt mycket att göra. En rabatt har jag fått gjort på framsidan. Den blev jag nöjd med.


Lite mer jord, fler växter och gräva ned elkablarna.

Blev jätte mysigt på kvällen med belysningen.

Igår kom Jimmy hit en sväng. Alltid trevligt med lite sällskap och någon att tjöta med :)))
Jag har börjat sy en klänning som jag hoppas blir bra. Har inget mönster utan syr efter "huvudet"..... ja rättare sagt är det två klänningar jag börjat på. En ljusblå o svart och en svart med lite rött. Bild kommer när de är färdiga.
Och så har jag beställt lite "redskap".... så jag kan börja träna för fullt....hihi. Beställde på Tv-Shop. Skulle ta fyra - sju dagar att få hem det. Fredag eller måndag blir det då.
Har ju Ab-Circle Pro från förr och den är bra, men behöver lite variation. Passade även på att beställa Wen för håret. Får se om det är så bra som de säger.


Zumba.

Shake Weight, Combo.

Total Core.

Får även med en boll...hihi

Wen hair care.

Wen spray.

Så har jag även bokat en kärra tills på fredag. Då åker vi ned till Vänersborg och hämtar Annie o Jennie. Sen blir det att göra klart i Brunnshult. Ska bli såååå skönt när det är klart.

Ja detta var allt för denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill.
elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar