måndag 13 februari 2012

Glad Alla-hjärtans dag i morgon.

Hej på er alla.
Nu är det måndagkväll och jag ska strax gå och "krama kudden"...hihi...

Jag ser så fram emot lördag och min 60 års fest. Mirre har fixat så det blir tjejfest i Trollhättan. Lite långt för alla att ta sig hit. ÅÅÅÅ Det ska bli så roligt..... :-))))
Har hållit på och förberett en del av maten idag. Så går jag även och funderar på vad jag ska ha på mig.
Kanske min nya klänning eller vad det kallas...hihi... nej det blir nog lite för kallt.


Min nya klänning.

I morron ska jag in till Falköping och handla lite och även ballansera framdäcken på min Pärla. Sen kommer Karin och Inger och hämtar mig. Ska åka med dom och fika.



Ja det var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill.
elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar