fredag 10 februari 2012

Tidaholmsparken och Playtones.

Hej på er alla.
Dags att ta mig tid att göra ett inlägg igen.
Det händer ju inte så mycket här, så det blir mest foton.


Här bor jag.

Vägen utanför.

En härlig dag.

Och en härlig kväll idag.

Marika var här i helgen som var. Det är alltid så roligt att träffa henne. Fredag var vi hos Peter i Hjo. Vi skulle varit på Lasse Stefanz, men ångrade oss. Sparade oss tills lördag då vi var i Tidaholm på Playtones. Gud var roligt vi hade.


Peter Och jag.

Marika och jag.

Marika.

Jag.

Jag igen.

Tidaholmsparken.

Playtones.

Härlig musik.
Sen har jag målat om datarummet här. Det var så grymt fula tapeter där, men nu blev det så mycket bättre. Blandade till färgen själv.

Innan.

Efter.

Innan.

Efter.


Det var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill.

elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar