lördag 21 januari 2012

Vill komma igång med maskinbroderi.

Hej på er alla.
Ja det var till att vakna tidigt idag. Kl.04. Får nog ta mig en liten "höneblund" på soffan lite senare....hihi.
Nu när jag sitter här och tittar ut så ser jag .............. inget. Bara en svart ruta.

Igår var jag i Hjo och hälsade på Peter. Det var jättetrevligt. Körde ju såklart vilse när jag skulle hem. Hamnade först i Karlsborg, sen i Tibro. Fan jag måste lära mig kartan här. Det tog mig en timme extra....
När jag kom hem hade Pelles kompis Pudeln kommit på besök. En jättetrevlig kille.
Ja idag tänkte jag strunta i datorn .... för det mesta i alla fall. Ska se om jag kan få igång min andra dator så jag kan få fram broder mönster så jag kan börja brodera lite på maskinen. Längtar efter att komma igång.
Mitt första projekt blir handdukar med hundmotiv.

Några av mina mönster.

Sen får vi se vad dagen har att bjuda på. En promenad tror jag det ska bli.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

elvis

1 kommentar:

  1. Det synes jeg var lurt tenkt, Lill. Har savnet å se litt av dine kreative sider som vi tidligere fikk dele. For det skal sies, det er du! (Men så er du vannmann også da...

    Fortsatt god helg!

    SvaraRadera