måndag 23 januari 2012

Några av mina foton.



Hej på er alla.
Hoppas ni haft en fin helg.
Här händer inte så mycket nu för tiden. Gör dom vanliga sysslorna, men sen är det stopp. Känner mig trött hela tiden.
Onsdag ska jag åka till Vänersborg. Det ska bli roligt att träffa mina barn igen, men jag ser inte fram emot att köra den tråkiga vägen.
Igår gick jag en lång promenad. Det var skönt. Inte var det kallt heller, bara tråkigt att gå själv. Passade på att ta lite foton, men det blev inte så många. Det hann bli mörkt. Har inte så speciellt bra kamera heller. Önskar jag hade en systemkamera. Det hade varit toppen. Älskar att fota och gör det så ofta jag kan.
Kanske jag ska önska mig det nu när jag fyller år, eller i allafall önska mig ett lite "tillskott" från dom som vill uppvakta mig ;) :) :) :)...... hihi.

Här är några av mina foton.

Naturen har så mycket vackert att bjuda på.....

eller hur?

"Död", men ändå inte.

Ferdigkämpat.

Elvis-vas.

Marilyn-ljusstake.

Fruktskål.

Idag ska jag göra fisksoppa till middag. Är sugen på det. Sen ska jag plocka fram det jag ska ha med till Vänersborg. Måste även in till Falköping och handla lite. Sen får jag se vad som annars händer under dagen.

Det var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill.
elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar