tisdag 10 januari 2012

Snöööö.....

Hej på er alla.
Ja så kom det snö igen då. Undrar hur länge den ligger denna gången. Hade gärna varit utan, men ändå så är det ju så mysigt när allt e vitt och solen skiner.




Igår åt vi kräftor och baguetter med vitlökssmör. Det var jättegott. Satt i storarummet och myste och tittade på Tv samtidigt som vi åt.
Först var det jakt med Guillou. Det var väl inte så intressant för mig, men klockan 23 var det Metallica på ettan och det var toppen. Då njöt jag i fulla drag.
Det är faktiskt konstigt att det ska behöva ta slut innan man kan umgås och mysa. Ja ja, nu är det så och det är ju bra att vi kan vara vänner.
Just nu håller jag på att göra middag. Älgkött. Det ska bli gott.
Så får jag se vad resten av dagen har att bjuda på. Tänkte jag skulle gå ut och promenera lite.
Ha det gott alla.
Kram Lill
elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar