måndag 9 januari 2012

Singel igen :)

Hej på er alla.
Ja nu får jag göra ett inlägg igen. Det blir långt mellan varje nu.
Som ni säkert alla har förstått så har mitt liv varit en berg och dalbana det sista halvåret. Det har pendlat snabbt från att vara glad till att vara ledsen. Jag har kämpat för att vi båda skulle få ett bra liv, men det är inte alltid så lätt och man är ju faktiskt två om det. Båda måste vilja ändra LITE på sig i alla fall och mötas på halva vägen.
Det har varit toppen-dagar och det har varit väldigt svåra dagar. Jag trivs jättebra här och jag har träffat många nya underbara vänner som jag hoppas kommer att förbli mina vänner.
Men nu är jag singel igen och ska nog så förbli. Det är nog det bästa ändå. Men jag hoppas jag har hittat en god vän i honom. Nu är det bara det med bostad att lösa, men det får komma med tiden. Vi har lovat varandra att även om det skulle ta slut så skulle vi bo ihop över vintern.
Först när det nu tog slut med oss så blev jag jättelessen, men det börjar gå över och jag börjar känna mig glad igen och ser framöver med hopp. Jag har så många underbara omtänksamma vänner som hela tiden stöder mig. Tack alla ni. Och tack mina barn som alltid finns där.

Myspys i tisdags när han kom från jobbet.

Jennie och jag.

Annie och jag.

Maria.

Annie och Maria.

Jennie.... haha...

Lillemor, Jennie och jag.

Jennie.

Nu ska vi åka in till Falköping en sväng.
Ha det gott alla.
Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar