lördag 14 januari 2012

Morgonstund......

Hej på er alla.
Morronstund har guld i mun sägs det ju, men jag är bara trött. Skulle vilja sova mycket längre, men det går inte. Tankarna bara snurrar i huvudet. Som en kvarn.....hihi.
Det var mörkt när jag gick upp, men nu börjar det ljusna. Hoppas det blir fint väder idag. Det ser så ut i allafall.

I morse.

Jaha, vad ska man hitta på idag då? Kanske baka lite eller sy eller kanske röja i källaren så jag kan få in mera ved. Hmmm, svårt beslut.......haha.....veden behöver ju in, men Pelle får aldrig tummen ur och tar lastmaskin och putter den närmare. Nu får jag kasta den två gånger. Först fram till huset, sen in i källaren.
Jag tror jag bakar eller syr istället. Nya gardiner till köket kanske. Det blir nog bra. Sen får man se vad dagen har att bjuda på. Det blir i allafall vitlöksspäckad fläskfilé till middag.

Igår eftermiddag......

....... soligt.

Igårkväll....

.... så fint tycker jag.


Hoppas ni alla får en underbar lördag.
Kram Lill.
elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar