måndag 12 december 2011

Falbygdens Ost.

Hej på er alla. "Long time, no see". Ja då försöker jag hinna med ett inlägg igen. Här har det varit "full rulle" hela tiden. Hämtat mina möbler, ändrat om och fått dom på plats samtidigt som jag jul-pyntade, jag har gjort press-sylta två gånger, fått upp julgran o tomtar ute, samt en massa annat.

Tog mig faktiskt tid att åka till Falbygdens Ost. Mycket grejer där och så fint.

Falbygdens Ost....

inte bara ost här inte.

Dom har Julpyntat så fint. Bådeute...

och inne.

Ingången.

Här hittar man mycket.

För alla och envar.

Jul, jul och åter jul.....

och ännu mera Jul.

Sen var Marika, Annie och jag i Skövde förra fredagen, på Harrys. Och lördag var vi i Jönköping på Karlssons Salonger. Det var roligt att komma ut lite. Inte bara gå hemma.

Marika.

Annie.

Jag.

Annie igen.

Innan vi drar iväg.

Glader i hågen...hihi

Här är jag på Harrys.

Marika njuter under filten på "Taket" i Skövde.

Här var det kallt, men man fick röka. Tur dom lagt ut filtar.

En trevlig kille jag mötte på toan på "Harrys"...hihi

Ja så har Pelle kört hit flera lass med ved. Annie och jag fick in veden i källaren. Nu eldar vi och har det varmt och skönt.

Tekla med sin Julkallender.

Här i snön.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Team Pelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar