söndag 25 september 2011

En fin helg.

Hej på er alla.
Ja nu är det söndag morgon och jag har precis vaknat. Jättenöjd med denna helgen. Fast den har gått så alldeles för fort.
Fredag var jag bara hemma. Var hundvakt för gulliga Tekla. Hon är så söt. Daniel lånade min bil och han och Annie åkte till Ikea.
Fick ett jättetrevligt telefonsamtal från Margit, ja, och även från min älskling. Han åkte hem efter jobbet denna helgen för han var bara kortledig så vi beslutade att inte träffas.
Jag fick även besök av Håkan. Han hade med underbara blommor till mig....
Väldigt vad jag har varit uppskattad i det sista....hihi......fast det är roligt att förstå att man betyder något för sina vänner.


Blommorna jag fick av Håkan.

Igår, lördag, åkte jag ned till Vänersborg och tapetserade för Daniel. Han håller på att renovera sovrummet. Mörkt golv lade han in och det blev jättesnyggt.


Tapetserar för Daniel.

Här är tapeten och golvet.

Sen på kvällen åkte Marika, Jennie, Annie, Anjelika och jag till Wärdshuset i Mellerud och lyssnade på Eva Eastwood. Det var riktigt roligt att komma ut och jag träffade så många av mina underbara kompisar.


På Wärds.

Jag, Jennie och Annie.

Jennie o Annie.

Jag o Fanny.

Marika, Annie, Anjelika o jag.

Var hemma igen vid två-tiden och har sovit jättegott inatt.
Idag ska jag börja förbereda inför vintern. Det blir ju bara kallare och kallare nu....brrrr.

Detta var allt för denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill.
Team Pelle


1 kommentar:

  1. Japp... du har haft fullt ös hela helgen.... då springer tiden iväg.

    Ha en trevlig vecka!

    Kram!

    Kati

    SvaraRadera