torsdag 22 september 2011

Bara varit hemma idag.

Hej på er alla.
Ett litet inlägg igen.
Idag har jag bara varit hemma och gjort det jag kände för.
Började dagen med att göra 7 matlådor till Pelle, sen pysslade jag lite, städade lite, satt lite vid datorn.
Sen fick jag besök av Stig. Fick en jättefin ros av honom. Vi satt och snackade i några timmar. Det var jättemysigt och jag kände mig uppåt.


Rosen jag fick av Stig.

Så fin.....

Vid halv nio kom min underbara son, Daniel hit. Han kom direkt från jobbet och var jättehungrig. Gjorde spagetti och köttfärssås till honom. Det var så trevligt att få snacka lite med honom i lugn och ro.
Nu väntar jag bara på att Pelle ska ringa igen efter jobbet och duschen. Han slutar kl.22. Sen ska jag krypa under täcket och hoppas på att få sova riktigt gott.
Det var allt för denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill
Team Pelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar