måndag 26 september 2011

Nu leker livet igen :)))

Hej på er alla.
Hoppas ni alla mår bra. Det gör jag. Det oroliga och ångesten mm har gått över. Behövde nog bara bearbeta mig själv lite grann.
Nu mår jag toppen igen och bara längtar efter min älskling. Han hämtar mig på onsdag....Jippiiiie....han e så underbar. Han fyller 52år på onsdag också.

Min underbara älskling, Pelle och jag.

Ja igår kom Marika en tur och vi gick ut i skogen och plockade svamp. Det blev en del kantareller. Marika gick mest på åkern invid skogskanten och jag längre in. Plötsligt gick jag nästan rakt på en älg. Vad rädd jag blev. Den var 4-5m ifrån mig bara och stod och tittade på mig. Jag tvärvände och gick sakta därifrån. Utom synhåll nästan sprang jag.
Det var den svampplockningen....hihi...

Gårdagens skörd av skogens guld....

Sen idag åkte jag ned till Bettan. Det var roligt att träffa Lima igen. Gullegumman.
Sen gick Bettan och jag ut i skogen och plockade svamp. Jätteskönt att komma ut, men fy va älgflugor det var. Vi hade dom överallt.
Efter två timmar gick vi hem till Bettan igen. Hon gjorde middag. Mmmm...det var gott. Stekt fiskpudding, stekta fiskekaker, stekt svamp och gula o gröna bönor.

Jättegod mat.

Dagens skörd.

Lima vilar på sin plats.

Ja, sen ikväll har jag målat lite och sen tittade jag på Tv fram tills min älskling ringde. Sen försökte jag sova, men det gick inte. Kanske för att jag saknar Pelle...hihi.
Nu ska jag strax gå och lägga mig igen och se om jag kan somna då.
Ha det gott alla.

Kram Lill
Team Pelle

1 kommentar:

  1. Hei Lill , kjekt og høre at det går bra med deg .Tør ikke plukke sopp jeg ,har ikke peiling på den slags men synes det er godt da . Ha en flott dag , klem : ) .

    SvaraRadera