onsdag 17 augusti 2011

Falköping.

Hej på er alla.
Nu har jag varit hos Pelle i Falköping några dagar. Det har varit jättetrevligt och jag har mått såååååå bra.


Falköping.

Idag var hans semester slut så nu är han på jobbet igen. Kommer hit fredag, sen blir det Falköping och kräftfiske...hihi....härligt.
Igår bjöd Pelles mamma, Karin, på middag. Rådjursgryta......mmm.....det var gott. Ja vi var allt som allt hos henne tre gånger och åt mat och fikade. Vilken lyx att komma till "dukat" bord.....hehe.... det är jag inte van vid.
Karin är en så underbar person och jag tycker så mycket om henne och som hon sagt till Pelle så är det ömsesidigt. Även Pelles syster, Inger, är helt underbar.


Pelle före ......

och jag kommer efter i hans bil....

När jag åkte hem idag så stannade jag till i Vänersborg och hämtade mina döttrar, Annie och Jennie. De ska hjälpa mig och röja ur resten i garaget och sätta in bord och stolar. Den 27 blir det kräftskiva här och vi blir några stycken. Vet inte hur många vi blir ännu, men alla är välkomna bara de tar med det de vill äta o dricka själv. Lite nubbelåtar blir det till maten sen blir det gittarspel. Två tre av kompisarna har med gittarr så det blir skoj.
Så har jag även varit ute idag och kört med trimmern. Gott att få undan endel av det som inte gräsklipparen kommer åt.
Ja det var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar