lördag 13 augusti 2011

En trevlig fredag.

Hej på er alla.
Dags för ett inlägg igen.
Lördag morron och Marika och jag har precis ätit frukost. Ute skiner solen halft om halft. Ser så gott ut, men det är ingen värme direkt. Tur det inte blåser i alla fall.

Igår skulle jag varit i Hjo hos Pelle, men han blev sjuk. Han skulle komma hit idag, men det ändrades tills i morron....hmm????

Bertil och Marika kom hit igår, även Daniel och Sabine kom en sväng, men de åkte ut för att plocka svamp.
Vi andra tog med oss kräftor, sprit o dricka och åkte som vanligt upp till min bror Janne och hans dotter Linda i Vara. Vi hade det jättetrevligt. Åt kräftor, tog en grogg och lyssnade på god musik.
Ett kort ögonblick blev jag jättelessen och tårarna kom. Det var när vi spelade Rascal Flatts "I won't let go". Den låten spelade jag i Kjells begravning. Kände mig plötsligt bara så ensam och saknade honom. Han var alltid att lita på, höll det han sa och fanns alltid där.
Ja ja, det gick över när brorsan kramade om mig. Sen var jag "fit 4 fight" igen.


Två goda vänner.......

Jag.

Jag.

Jag.

och jag igen.......

Marika.

Kl.03 var Marika o jag hemma här hos mig. Bertil hade vi kört hem innan.
Vi hoppade nästan direkt i bingen...hihi....var jättetrötta. Tur jag fixade sovrum på andra våningen så nu har Marika ett eget rum.
Nu sitter vi här och väntar på nya äventyr. Fiske eller ut o plocka svamp, sen blir det kanske en tur till brorsan igen ikväll....haha......han tröttnar nog snart på oss......hihi!!! Det är alltid så trevligt där.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar