fredag 15 juli 2011

Stenungsund....Here I come.

Hej på er alla.
Usj, vilket väder det är idag då. Regn, regn och åter regn.

Igår var jag riktigt nöjd med mig själv. Inte nog med att jag fick klippt gräset och tvättat all min tvätt (hm, en ljus o en mörk maskin), jag städade hela huset också....från topp till tå....haha. Härligt när man vet att allt är rent. Hade även köpt en ny vax-duk till köksbordet och den blev gör bra. Egentligen gillar jag inte ha på vaxduk, men är rädd om mitt bord...haha....och när jag hittade denna fräcka duk så ändrade jag mig.


Riktigt nöjd med denna duken blev jag.

Köket blev fint eller hur?

Tv rummet.




Häromdagen fick jag ett sms från en kompis jag inte träffat på länge. (Ja, förutom att jag träffade henne på dopet i Lysekil, men vi hann ju inte snacka mycket då bara byta telefonnummer).
Hon bjöd mig ner till sig i Stenungsund idag. Det ska bli riktigt roligt. Vi ska mysa och göra lite mat och sen får vi se om det blir Stenungsbaden eller om vi bara åker ut en sväng till någon av mina kompisar. Roligt ska vi i alla fall ha. Ser jättemycket fram emot att träffa henne.

Nu ska jag packa det jag ska ha med mig. Sover ju över...hihi.....
Ha det nu riktigt gott alla. Hoppas ni får en fin helg.

Kram Lill.

1 kommentar:

  1. Hei Lill, på tide med en visitt igjen, har vært litt sløv med besøkene i det siste. Nå er jeg vel ute i seneste laget med å ønske deg ei trivelig helg, men håer den har vært det. Det er det aldri for sent til. :)

    Den duken likte jeg, og det er da praktisk med voksduk, synes jeg. Begynner jo å gå den andre vegen for meg vet du - blir som barn igjen, og da vet du jo hva det medfører av søl og rot...Og det aller beste ved den er at en kan få sin egen bydel til bords når en setter seg ned. :) Stilig, synes jeg.

    Hei igjen, nyt sommeren Lill og dine venners samvær. Gleder meg at du kan få til det. Hei igjen og klem fra 'n Karl!

    SvaraRadera