söndag 17 juli 2011

En jättefin helg.

Hej på er alla.
Nu är jag hemma igen efter min "utflykt" till Stenungsund. Det har varit så trevligt och roligt.
Kom till Wenche och blev så gott mottagen och hon hade gjort massa god plockmat. Vi hade jättetrevligt och snackade gamla minnen. Sen tog vi en tur till Stenungsbaden. Det var väl ingen höjdare direkt, för det var bara ungdomar, men det var trevligt ändå och roligt att få dansa lite.
Lördag bara slappade vi framför tv´n.
Sen åkte jag till min kompis på Tjörn och vi tittade på gamla foton och snackade om allt roligt vi har gjort under de 31 åren vi känt varandra. Beachpartyn, maskerader, kräftskivor, utlandsresor mm. Synd man träffas så sällan numera. Det var så roligt att träffa Lisa igen.

Har letat i mina lådor efter foton, men det är sååååå många att gå över. Har en tre-fyra papplådor med foton + en del album + några collage på väggen. Några av dom jag hittade lägger jag ut här.


Här bodde Alf och jag i Mölnlycke. 1980.

Jag i Aten utanför Acropolis.

Jag och Lisa.

Här var jag på Paros.

Här är jag på Mykonos.

Party, Party, på Tjörn.

Någon som känner igen sig kanske?

I Kinna.

Jag och Lisa som hippies...haha...

lite lulliga tror jag...hihi... i alla fall jag...stackars Magnus skadade ögat.

Lisa och min bror Janne. 1983.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar