tisdag 12 juli 2011

Sov dåligt i natt.



Hej på er alla.
Ja idag har jag bara varit hemma och grejat.
Tvättat kläder. Fick springa och hänga upp/ta in mellan regnskurarna.
Så har jag städat och grejat hela dagen på övervåningen. Nu har jag ett sovrum där uppe med dubbelsäng och ett sovrum här nere med en enkelsäng. Nu kan jag välja vart jag vill sova.....haha....., nej sover nog här nere ändå.
Sen har jag städat stora rummet där uppe med. Använder inte det så mycket, men det blir smutsigt ändå...hihi....har ju alla mina inneboende som kallas dammråttor.
Har ju inte använt andra våningen sen jag flyttade hit. Först bodde Annie där och sen Jennie. Båda har ju flyttat så nu har jag hela huset för mig själv. Saknar mina underbara flickor, men det är ändå skönt att få rå sig själv. Enda nackdelen är att jag knappt äter. Inte roligt att laga mat till sig själv.
I natt sov jag jättedåligt. Hostade och hostade....blä...... Sov ca två timmar åt gången. Sen var jag uppe en-en och ½ timma innan jag kunde somna om igen och det hela började om :((
Hoppas jag kan sova gott i natt då. Det blir nog tidigt i säng tror jag.

Ha det riktigt gott alla.


Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar