söndag 10 juli 2011

Åmåls Bluesfestival.

Hej på er alla.
Man ska inte klaga, men oj vad varmt det är idag. Har varit ute och klippt gräset och det var en pärs måste jag säga. Orkade inte klippa allt så jag får klippa i omgångar. Det spillrar så i händerna så jag tror jag blir tokig.Så är det varje gång jag klipper.

Ja igår var vi i Åmål på Bluesen där. Underbar musik. Riktigt njöt. Vi gick aldrig in för det är bara jag som gillar blues. Men vi träffade så många underbara människor där och de både sjöng och spelade för oss. Utpå natten blev vi bjuden på fest, men vi åkte hem istället. Skönast att vakna i sin egen säng, ensam....hihi...
Ja det har varit en bra helg tycker jag.


Nu e jag fit 4 fight...hehe...



Emma o Annie.

Annie o Mika.

Emma o Marika.

Annie.

Mattias.

Lars Erik, Johanna och Stefan.









Conny.



Så duktiga var de och spelade underbar blues.







Jag o Mika.



Han ville titta på mina "tuttar"...haha

En kram istället.......

Han sjöng.....





En norsk från Fredrikstad.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar