söndag 24 juli 2011

En fin helg har jag haft.

Hej på er alla.
Dags att göra ett inlägg.
Ja så har denna helgen också gått. Fort... alldeles för fort.
I fredags skulle jag och Marika varit på fest, men den blev inställd. Vi drog ned till Vänersborg istället och hämtade Annie, Joel och Tekla. Mika och en som het Toni kom också. Vi åkte upp till Håkantorp, Vara, till min bror Janne. Det var jättetrevligt där och så roligt att träffa brorsan och hans barn Linda och Anders igen.
Enda som blev fel var att jag åt flygande Jacob med massa grädde och bacon och blev jättedålig. Tänkte ju aldrig på att det var för fett för mig nu efter operationen.
Vi åkte hem igen och lämnade av Annie, Joel och Tekla. Sen sov Marika och jag i hennes stuga. Sov jättegott där.


Tekla o Marika.

Min Annie.

Jag o Tekla......

godis får hon.....

och lite kel.

Min bror Janne.

Anders.

Annie, Mika och Linda.

Jag fick en jättefin tavla med Marilyn Monroe av Linda. Tack gumman.

Toni och Joel.

Dagen efter var jag lika dålig och kände inte för att göra något alls. Skulle varit i Trollhättan hos en kompis, men orkade inte.
Sen på kvällen blev jag bättre och vi beslutade oss för att åka till Baldersnäs på Rockabilly. Det var Marika, Annie, Joel, Anneli (min granne) och jag.


Anneli och Annie i bilen på väg till Baldersnäs.

Jag "fit4fight"....haha....

Marika.

Anneli, Annie och Joel.

Jag och Pelle.

Härlig musik, några groggar och jag var "fit 4 fight" igen....haha.....nä, inte riktigt, men nästan.
Pelle kom också till Baldersnäs och jag åkte med han hem igen. Sen satt vi här och myste, Marika, Joel, Annie, Pelle, jag och Mika.
Idag är jag faktiskt lite trött och ska nog snart krama kudden.
Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar