onsdag 27 juli 2011

Två dagar med Trolling på Vättern.

Hej på er alla.



Ja nu har jag precis kommit hem från två underbara dagar med Trolling fiske på Vättern hos Pelle. http://teampelle.blogspot.com/
Första dagen fick vi sex napp, men bara en Röding höll måttet. Fem fick vi slänga i igen.
Även Trollar'n o Carina och Orkla Uttern var ute. Skittrevliga e dom.
När fisket var över åkte Pelle och jag in till Falköping och handlade, sen var vi hos hans mamma och lämnade rödingen. Den fileade hon och frös in så nu ligger den i min frys...mmmmm....
Vi övernattade i båten och det var gör trevligt.


Pelles båt.

Gulle-fjun.

Soluppgång.

Röding.
Andra dagen blev det bara tre som vi fick slänga i. Men det var ändå underbart att vara ute med båten. Njöt i fulla drag...hehe...
Kom hem vid 19 tiden idag. Det e som dom säger: "Sjön suger" så nu känner jag mig ganska mör. Kommer nog att sova gott i natt.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar