onsdag 20 juli 2011

En snabbis...haha...

Hej på er alla.
Idag har jag varit i Vänersborg hos mina underbara flickor Annie och Jennie. Sen har jag pysslat lite och gjort motiv på ljusen jag köpte på Ikea igår. Ja inte på alla, men några. Så lyssnar jag till raggarkungen Eddie Meduza. Han är bara så bra.

Bloggar mer i morgon.
_________________________
"Tarzan råkade ut för en olycka. Han miste ett öga, en arm och snoppen.
Så han fick opererat in ett hököga, en aparm och till snopp en elefantsnabel.
Vid en förfrågan en tid efter om hur det var, svarade han:
- Jag kan se hur långt som helst och svingar mig längre i träden, men jag är så jävla trött på snoppen, den stoppar gräs i röven hela tiden.
-----------
Frun ligger på alla fyra i rabatten när maken utbrister.
- Men herre jösses, nu får du väl ändå ta och börja motionera, din bakdel ser ju ut som en hel skördetröska!
Senare på kvällen när maken och frun ska krypa till sängs och mannen är lite kelsugen, märker han att frugan är lite sur, så han säger:
- Men vad är det med dig?
Frun:
- Du tror väl inte jag tänker starta hela maskineriet bara för ett halmstrå?
------------------------------
Två Norska kompisar hittar en spegel på vägen. Den ene plockar upp den och säger: "- Va skumt, jag känner igen det ansiktet men jag kan inte placera det!?".
Då plockar den andra upp spegeln och säger:
"- Din idiot, det är ju jag!!"
-----------------------
Ha ha.......
Det var allt för idag.
Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar